سولسشایر: لینگارد باید به عملکردش افتخار کند، مشتاق بازی با آلکمار هستیم

به گزارش مجله عینک آفتابی، اولگنار سولسشایر با وجود شکست منچستریونایتد در دیداری تشریفاتی از عملکرد جوانان این تیم دفاع کرد.

سولسشایر: لینگارد باید به عملکردش افتخار کند، مشتاق بازی با آلکمار هستیم

به گزارش مجله عینک آفتابی، اولگنار سولسشایر پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل آستانه در هفته پنجم از مرحله گروهی رقابت های اروپا از عملکرد جوانان باشگاه من یونایتد دفاع کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: عملکرد جوانان تیم خیلی خوب بود. بعضی مواقع بسیار عالی نشان دادیم و در بعضی دقایق اجازه دادیم حریف ما را به عقب بکشاند و این مسئله در نهایت به تیم مان ضربه زد. بازه زمانی اُفت ما در 10 دقیقه از نیمه دوم بود و می توانستید مشاهده کنید آنها در این بازه پیشرفت کردند. در این گونه مواقع شما از این بچه ها می خواهید یاد بگیرند و سازماندهی خودشان را حفظ نمایند. ما شانس هایی داشتیم و به نظرم آغاز خوبی برای بعضی از بازیکنان جوان بود.

وی در ادامه اضافه نمود: شما باید بازیکنان را به زمین بفرستید، قبل از اینکه بدانید آیا به اندازه کافی خوب هستند یا نه. این همان انتظاری بود که از بازیکنان جوان تیمم داشتم و به نظرم عالی ظاهر شدند. با وجود قطعی شدن صعود، مشتاق بازی آخر با آلکمار هستیم. این بازیکنان درس هایی زیادی آموخته اند و از خیلی از آنها راضی هستم. این تیم بسیار محکم و منسجم است. آنها باید در تمرین هم عالی ظاهر شوند و پیشرفت نمایند.

سولسشایر همچنین توضیح داد: متأسفم که جوانان تیمم نتوانستند با پیروزی بازی را به تمام برسانند، زیرا به نظرم شایسته رجحان بودند.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در سرانجام گفت: گلزنی برای مهاجمان مهم است. گل لینگارد هم عالی بود و به نظرم عملکرد سطح بالایی نشان داد. او از لحاظ انرژی، نفوذ و گلزنی عالی کار کرد و در رختکن و تمام طول بازی کارش را به خوبی انجام داد. به نظرم باید به عملکردش افتخار کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سولسشایر: لینگارد باید به عملکردش افتخار کند، مشتاق بازی با آلکمار هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: لینگارد باید به عملکردش افتخار کند، مشتاق بازی با آلکمار هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید