خسارت متروی تهران از بیماری کرونا 200 میلیارد است

به گزارش مجله عینک آفتابی، علی امام درباره کرونا و طرح ترافیک گفت: تا آخر خردادماه خساراتی که متوجه متروی تهران به خاطر شرایط بیماری کرونا شده، 200 میلیارد بوده است.

خسارت متروی تهران از بیماری کرونا 200 میلیارد است

به گزارش گروه اجتماعی مجله عینک آفتابی، برنامه گفت وگوی اجتماعی با موضوع انگیزه اجرای مجدد طرح ترافیک به چه قیمت؟ اختلاف نظر شهرداری و وزارت بهداشت در ارتباط تلفنی با علی امام (مدیرعامل شرکت مترو تهران) از رادیو تبادل نظر پخش شد.

علی امام (مدیرعامل شرکت متروی تهران) درباره برداشته شدن محدودیت های ناشی از کرونا و کمبود ظرفیت ناوگان شهری گفت: اولین موضوع مربوط به رعایت فرهنگ دوران کرونا و محدودیت های آن می گردد که یکی از مصداق های آن استفاده از ماسک است و اجباری شدن آن در هفته های اخیر مطرح شده و 100 درصد رعایت نمی گردد و از طرف دیگر دولت به جهت سیاست های کلی دوران کرونا محدودیت ها را کم نموده و مشاغل باز شده و مردم به جریان عادی باز می گردند.

مدیرعامل شرکت متروی تهران یادآوری کرد: وقتی مردم بخواهند سرکار بروند، احتیاج به استفاده از خودروی شخصی یا حمل و نقل عمومی دارند. به این دلیل که یکی از راه های انتقال کرونا حمل و نقل عمومی است، این محدودیت ها رخ داده است.

امام در پاسخ به اینکه آیا شرایط حمل و نقل شهری فعلی مناسب کروناست، یا خیر عنوان نمود: چه دولت و چه شهرداری ها و ما در متروی تهران به فکر سلامتی مردم هستیم، اما شهروند با رعایت نکات بهداشتی می تواند تضمین نماینده سلامت خود باشد.

وی اضافه کرد: محیط مترو و واگن ها بسته است و اگر وارد آسانسور شوید و ماسک نداشته باشید، ممکن است دچار کرونا شوید.

مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه یک راه تعطیلی و استفاده نکردن از متروست، اما امکان پذیرنیست، گفت: قبل از کرونا یک میلیون و 900 هزار نفر از مترو استفاده می کردند و عصای دست مردم است، اما باید رعایت نمایند.

امام درباره میزان خسارت مترو در شرایط کرونا بیان نمود: تا آخر خردادماه خساراتی که متوجه متروی تهران به خاطر شرایط بیماری کرونا شده، 200 میلیارد بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خسارت متروی تهران از بیماری کرونا 200 میلیارد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت متروی تهران از بیماری کرونا 200 میلیارد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید