بهره برداری از بخش هایی از باغ شاهزاده ماهان به بخش خصوصی واگذار می گردد

به گزارش مجله عینک آفتابی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: طبق روال سال های گذشته بهره برداری بخش هایی از باغ شاهزاده ماهان به مدت یک سال به وسیله مزایده عمومی به بخش خصوصی واگذار می گردد.

بهره برداری از بخش هایی از باغ شاهزاده ماهان به بخش خصوصی واگذار می گردد

به گزارش مجله عینک آفتابی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، غلامرضا فرخی بابیان اینکه برگزاری مزایده صرفا به وسیله سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام می گردد، اظهار کرد: کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران به وسیله این سامانه امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: تمام اطلاعات موارد اجاره شامل مشخصات، شرایط و نحوه اجاره در برد اعلان عمومی سامانه مزایده، قابل مشاهده، آنالیز و انتخاب است.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، اعلام کرد: علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اسناد مزایده و ارائه پاکت ها به معاونت میراث فرهنگی این اداره کل واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش سه راه هوانیروز مراجعه و یا با شماره تلفن های 7 الی32816504-034تماس حاصل نمایند.

فرخی اعلام کرد: این اثر تاریخی در 14 آبان سال 1353 جزو آثار ملی ایران به ثبت رسید و در سال1390 در نشست سی و پنجم میراث جهانی یونسکو به همراه هشت باغ ایرانی دیگر در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت جهانی رسید.

منبع: میراث آریا

به "بهره برداری از بخش هایی از باغ شاهزاده ماهان به بخش خصوصی واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از بخش هایی از باغ شاهزاده ماهان به بخش خصوصی واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید