اکران اولین امضا برای رعنا از چهارشنبه

به گزارش مجله عینک آفتابی، قرارداد اکران فیلم سینمایی اولین امضا برای رعنا در گروه فرهنگ به ثبت رسیده و این فیلم از روز چهارشنبه روی پرده می رود.

اکران اولین امضا برای رعنا از چهارشنبه

به گزارش مجله عینک آفتابی به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی اولین امضا برای رعنا ساخته علی ژکان با ثبت قرارداد اکران در گروه سینمایی فرهنگ از روز چهارشنبه در سینماها به نمایش عمومی درمی آید. علیرضا جلالی تبار، شهرزاد کمال زاده، شقایق رهبری، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، فلور نظری، نادر نادرپور، محسن عبداللهیان و حمید فلاحی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

اولین امضا برای رعنا یک درام اجتماعی است. فیلم روایت گر زندگی داستان نویسی به نام جهانگیر گلستانه است که چند سال قبل با رعنا ازدواج نموده و حالا از نتیجه این وصلت پسری شش ساله به نام نیما دارند. جهانگیر 3 کتاب چاپ نموده اما هیچکدام درآمدی برای او نداشته است. آن ها در خانه ای اجاره ای که صاحبش از آشنایان قدیم جهانگیر است زندگی می نمایند و اجاره مختصری می پردازند اما طولی نمی کشد که آن دوست قدیمی تماس می گیرد و می گوید که میخواهد خودش در خانه اش ساکن گردد. این خبر زندگی جهانگیر و خانواده اش را به هم می ریزد...

علی ژکان پیش از این کارگردانی فیلم های سینمایی چهره به چهره، عیسی می آید، سایه به سایه، دخترک کنار مرداب و مادیان را برعهده داشته است. دیگر عوامل اصلی اولین امضا… عبارتند از تهیه نماینده: علی ژکان، نویسندگان: علی ژکان، افرا ابراهیم نیا، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، مدیر صدابرداری: فرید پیرایش، طراح صحنه: علی ژکان، امیر بنایی، مدیر فراوری: جعفر صمدی، تدوین: کاوه ایمانی، صداگذاری و میکس: آرش قاسمی، طراح گریم: هادی قالیخانی، منشی صحنه: لادن کسرایی، عکاس: حسین اولیایی زاده.

منبع: همشهری آنلاین

به "اکران اولین امضا برای رعنا از چهارشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران اولین امضا برای رعنا از چهارشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید