امیری: در تبریز از اعتبار و قهرمانی پرسپولیس دفاع می کنیم

به گزارش مجله عینک آفتابی، بازیکن ملی پوش پرسپولیس می گوید که تیمش در بازی سختی به پیروزی رسیده است.

امیری: در تبریز از اعتبار و قهرمانی پرسپولیس دفاع می کنیم

به گزارش مجله عینک آفتابی، وحید امیری، بازیکن پرسپولیس امشب (پنجشنبه) پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پارس جنوبی در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: با وجود این که بازی اول سخت بود توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. به طرفدارانمان و تیم خوب پارس جنوبی تبریک می گویم. همواره بازی اول، بازی سنگینی است ولی مهم سه امتیاز بود که توانستیم آن را کسب کنیم.

او درباره دیدار هفته آینده با تراکتور گفت: همواره بازی با تراکتور سخت بوده است. مهم نیست که این بازی هفته اول باشد یا هفته دوم. ما به تبریز می رویم که از اعتبار و قهرمانی پرسپولیس دفاع کنیم و تمام کوششمان را برای کسب سه امتیاز به کار می گیریم.

این بازیکن پرسپولیس درباره شرایط این تیم برای حضور در لیگ برتر اعلام کرد: الحمدالله شرایط به نظرم خوب بوده است. تمام فکر و ذکر من فوتبال است و امیدوارم بتوانیم به طرفداران خدمت کنیم.

امیری در ادامه درباره کوشش پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی چهارم گفت: این تیم سه سال پیاپی قهرمان شده و همه به دنبال قهرمانی چهارم هستند. ما هم کوشش می کنیم که به خواسته طرفداران برسیم.

او در انتها درباره کالدرون توضیح داد: او مربی خوبی است. شرایط روز به روز و بازی به بازی بهتر می گردد. امیدوارم کادرفنی و طرفداران از عملکرد ما راضی باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امیری: در تبریز از اعتبار و قهرمانی پرسپولیس دفاع می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: در تبریز از اعتبار و قهرمانی پرسپولیس دفاع می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید