ازار: می دانم که فصل اولم در رئال مادرید بد بوده است، از تعویق یورو ناراحت شدم

به گزارش مجله عینک آفتابی، ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید به داشتن شروعی نه چندان جالب در این تیم اعتراف و ابراز امیدواری کرد که فصل دوم حضورش در سانتیاگو برنابئو بهتر باشد.

ازار: می دانم که فصل اولم در رئال مادرید بد بوده است، از تعویق یورو ناراحت شدم

به گزارش مجله عینک آفتابی، ادن ازار، هافبک هجومی تیم فوتبال رئال مادرید که از زمان انتقالش به این تیم در تابستان سال گذشته درگیر مصدومیت های گاه و بیگاه بوده و اخیراً هم تحت عمل جراحی قرار گرفته است، به مادرید برگشته تا دوره نقاهتش را سپری کند.

او در گفت و گو با شبکه تلویزیونی RTBF بلژیک راجع به شرایط خود گفت: فصل اول حضورم در رئال مادرید بد بوده است، اما نمی گردد فقط جنبه منفی قضیه را دید. فصل اول، فصل تطبیق پذیری است. در فصل بعد درباره عملکردم قضاوت خواهد شد و همه چیز به خودم بستگی خواهد داشت که در شرایط خوبی قرار داشته باشم یا نه.

در ایامی که به خاطر شیوع کرونا در اسپانیا تمامی رویدادهای ورزشی لغو شده اند، بازیکنان رئال مادرید در خانه تمرینات شان را به صورت انفرادی انجام می دهند. لالیگا تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است و معلوم هم نیست که ازار اصلاً فرصتی برای به پایان رساندن فصل در کنار رئال مادرید داشته باشد یا خیر.

ستاره سابق چلسی در این خصوص گفت: من منتظر هستم ببینم چه می گردد. با زیدان تماس تلفنی داشتم و او هم نمی دانست این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. تنها کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که آمادگی جسمانی مان را حفظ کنیم. نمی دانیم لالیگا از سر گرفته می گردد یا نه. اگر فصل نیمه کاره بماند، همه ما ناراحت خواهیم شد، اما فعلاً که شرایط همین است.

ازار که با قراردادی 100 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست، درباره شرایط خود بعد از شکستگی قوزک پایش در ماه نوامبر که مصدومیتی دیگر در ماه فوریه هم به آن اضافه شد، گفت: شرایطم بهتر است. هفته پیش بخیه های پایم را باز کردم. الان فعالیتم بیشتر شده است. می توانم راه بروم، پس شرایطم بهتر است.

وی در تعویق مسابقات یورو 2020 نیز گفت: برنامه ام این بود که در این رقابت ها حضور داشته باشم. به همین دلیل از به تعویق افتادنش ناراحتم. سال بعد همه ما یک سال مسن تر خواهیم بود که این باعث تأسف است، اما خب از یک نظر هم برایم خوب شد، چون اجازه می دهد که قوزک پایم به شرایط عادی برگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ازار: می دانم که فصل اولم در رئال مادرید بد بوده است، از تعویق یورو ناراحت شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازار: می دانم که فصل اولم در رئال مادرید بد بوده است، از تعویق یورو ناراحت شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید