هزینه گشت جزیره پرنس چقدر است؟

به گزارش مجله عینک آفتابی، چطور به جزیره پرنس برویم؟

در سفر به ترکیه اگر در استانبول هستید، دیدن جزایر پرنس را نباید از دست دهید. برای رفتن به جزایر پرنس می توانید برنامه سفر یکروزه را برنامه ریزی کنید. در گشت های یکروزه از دو جزیره (هیبلی آدا و بیوک آدا) از جزایر پرنس می توانید دیدن کنید. جزایر پرنس 9 جزیره در دریای مرمره هستند. از مجموع آن ها فقط 4 جزیره قابل بازدید و اقامت برای گردشگران هستند. شما می توانید با استفاده از خدمات گشت یکروزه به جزایر پرنس سفر کنید. این طور براحتی از محل اقامت یا محل هایی در استانبول که برای ترنسفر در نظر گرفته شده است می توانید به راحتی به اسکله مورد نظر و از آنجا به جزایر پرنس برسید.

هزینه گشت جزیره پرنس چقدر است؟

برنامه مسافر جزیره پرنس

در سفر یکروزه به جزایر پرنس ترنسفر از هتل محل اقامت تان در مناطق تکسیم، بی اوغلو، شیشلی، عثمان بی، توپکاپی، آکسارای یا لالی هم در سرویس رفت و هم در سرویس برگشت در خدمت شماست. اگر در مناطق دیگر از استانبول اقامت دارید برای ترانسفر می توانید با تاکسی اختصاصی فارسی زبان به محل اسکله بروید. شروع سفر شما به جزایر پرنس قبل از ظهر است. در راستا دریایی زمانی را سوار بر امواج آبی دریای مرمره سپری خواهید کرد. به اولین جزیره ای که به آن می رسید هیبلی آداست. هیبلی آدا از لحاظ وسعت دومین جزیره از جزایر پرنس است. یونانی ها به این جزیره هالکی می گویند. در جزیره هیبلی آدا در گذشته معادن مس وجود داشته است. هالکی در زبان یونانی به معنای مس است. بعد از جزیره گردی کوتاه در هیبلی آدا به کشتی تفریحی برگشته و ناهار ایرانی را در فضای جذاب کشتی صرف خواهید کرد. تجربه خوبی است در دریای مرمره و هنگام دیدن مناظر زیبا از شما با ناهار ایرانی پذیرایی شود. دل تان برای غذاهای ایرانی تنگ شده بود؟ در ادامه راستا سفر به بزرگترین و محبوب ترین جزیره از جزایر پرنس می رسید. نام این جزیره بیوک آداست. در بیوک آدا با جاذبه های متنوعی روبرو خواهید شد. ساحل زیبا، ابنیه تاریخی، گذرهای سرسبز با درختچه های پر از گل و عمارت هایی بلند با معماری خاص همه از جاذبه های جزیره بیوک آدا هستند. تفریحات متنوع و جذاب این جزیره و رفتن به بهترین رستوران های بیوک آدا از دیگر جذابیت های بیوک آدا هستند که طرفداران زیادی دارند. انتخاب با شماست، در مدت زمانی که در بیوک آدا هستید کدام یک از این ها را انتخاب می کنید. پیاده روی در بافت جزیره بیوک آدا از برنامه های ثابت این گشت یکروزه است.

هزینه سفر به جزیره پرنس

هزینه گشت یکروزه جزیره پرنس (هیبلی آدا و بیوک آدا) در زمان نگارش این متن 23 دلار است. برای اطلاع از قیمت دقیق و شرایط گشت یک روزه جزیره بیوک آدا می توانید سری به تور جزیره بیوک آدا بزنید.

منبع: دالاهو

به "هزینه گشت جزیره پرنس چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه گشت جزیره پرنس چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید