هدفگذاری40 دوره آموزشی برای صنعتگران استان تا خاتمه سال جاری

به گزارش مجله عینک آفتابی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: 40 دوره آموزشی برای صنعتگران کهگیلویه و بویراحمد تا خاتمه سال جاری هدفگذاری شده است.

هدفگذاری40 دوره آموزشی برای صنعتگران استان تا خاتمه سال جاری

به گزارش از ؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: 15هزار و 540 نفر ساعت آموزش به صنعتگران کهگیلویه و بویراحمدی ارائه شده است.

سید هاشم موسوی با اشاره به اهمیت آموزش های تخصصی در افزایش کیفیت محصولات فراوریی اضافه نمود: برگزاری دوره های آموزشی متناسب با احتیاج های واحد های صنعتی از اولویت های حمایتی شهرک های صنعتی این استان است.

موسوی اضافه نمود: 40 دوره آموزشی برای صنعتگران استان تا انتها امسال هدفگذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دوره های آموزشی کابردی با شرکت مدیران، کارشناسان و شاغلان واحد های صنعتی برگزار خواهد شد.

او گفت: یکی از دغدغه ها و رسالت های شرکت شهرک های صنعتی افزایش توانمند یها، مهارت ها و دانش روز با برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارشناسان واحد های فراوریی و صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه نمود: احتیاجمندی های بازار، بهره وری بهینه، رعایت استاندارد های کیفی، موضوعات تخصصی صنایع از محور های این دوره های آموزشی است.

او گفت: مخاطبان این دوره ها مدیران و کارشناسان مرتبط با حوزه کسب و کار های کوچک، متوسط و صاحبان سرمایه و علاقه مند به سرمایه گذاری هستند.

موسوی ابراز داشت: در برگزاری دوره های آموزشی اولویت با واحد های صنعتی و صنفی داخل شهرک ها و نواحی صنعتی، کسب و کار های کوچک، متوسط خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی، اعضای خوشه های کسب و کار، فن بازارها، مشاوران مستقر در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار و اعضای شهرک های فناوری است.

موسوی ادامه داد: این کارگاه های آموزشی در موضوعات کارآفرینی، مدیریتی، کارشناسی و مهارتی و براساس احتیاج شرایط به صورت حضوری یا مجازی برگزار می گردد.

او بیان نمود:برگزاری تور های صنعتی از دیگر خدمات ارائه شده برای بهبود وضعیت فراوری در کهگیلویه و بویراحمد در امسال بوده است.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هدفگذاری40 دوره آموزشی برای صنعتگران استان تا خاتمه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفگذاری40 دوره آموزشی برای صنعتگران استان تا خاتمه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید