زیباترین انواع کاشی استخر با طرح های فوق العاده جالب و جدید

به گزارش مجله عینک آفتابی، استخر مکانی عالی برای تفریح سالم و بازیابی نشاط و تازگی در زندگی است، حال اگر این استخر در خانه خود شخص قرار داشته باشد لذت آن چند برابر خواهد شد. انواع کاشی استخر طرح دار و سه بعدی برای تزیین و ساخت استخرهای خانگی به تازگی معرفی شده اند که نمونه شبیه به آن در هیچ استخر عمومی خارج از خانه دیده نمی گردد. کاشی استخر مدل های بسیار متنوعی دارد که هر کدام در شکل و طرح تفاوت زیادی با یکدیگر دارند اما مدل های طرح داری که در این مطلب قرار است معرفی کنیم ظاهری به استخر خواهند داد که بعداز وارد شدن به استخر دیگر نمی خواهید از آن خارج شوید.

زیباترین انواع کاشی استخر با طرح های فوق العاده جالب و جدید

بخشی از ساخت استخر مربوط به تزیین و شخصی سازی آن با استفاده از انواع کاشی استخر برای کف و دیوارهاست. سرامیک یا کاشی دکوراتیو برای استخرهای خانگی چند وقتی است که محبوبیت بسیار زیادی پیدا نموده اند. در شکل های زیر مشاهده می کنید که طرح این کاشی ها چقدر دقیق و گاهی اوقات پیچیده است. چنین کاشی هایی را می گردد در هر استخری استفاده کرد اما استخرهای سرپوشیده خانگی قطعا بهترین مکان برای نصب این کاشی ها هستند.

ایده هایی که برای طراحی این کاشی ها استفاده شده گاهی اوقات خیلی ساده بنظر می رسد. مثلا موضوع صدف و مروارید کف دریا یا گیاهانی که زیر آب رشد می نمایند یک طرح عالی برای خلق کاشی های شگفت انگیز کف استخر است. چنین طرح هایی هم زیبا هستند و هم با حالت فضا همخوانی دارند. البته دنیای زیرآب بقدری عظیم و متنوع است که بی نهایت ایده می توان از آن گرفت. موجودات زیر دریا مانند نهنگ یا وال که در امواج خروشان دریا حرکت می نمایند یک ایده جالب و هوشمندانه دیگر برای استفاده از طرح های الهام بخش طبیعی است.

آبی رنگی است که برای تزیین استخر استفاده می گردد و به همین خاطر کاشی ها و سرامیک های کف و اطراف استخر نیز آبی انتخاب می گردد اما می توان در همان زمینه آبی، از کاشی های طرح دار سه بعدی به رنگ آبی استفاده کرد. انواع کاشی استخر سه بعدی ظاهر استخر را فوق العاده شیک و لوکس نشان داده و عمق بیشتری هم به استخر می دهد. در کنار رنگ آبی، می توانید از کاشی های سبز رنگ نیز بهره ببرید، البته هر چه سایه سبز به آبی نزدیک تار باشد ظاهری هارمونیک تر خواهید داشت، مثلا فیروزه ای کنار سبز فوق العاده جذاب دیده می گردد.

هدف کاشی های طرحداری که در این پست مشاهده می کنید این است که به شما احساس شنا کردن در یک دریا منتقل نمایند. با دیدن چنین کاشی هایی واقعا هم می توان چنین احساسی را هر چند اندک درون خود ایجاد کرد. شاید بنظرتان این طرح ها خیلی بچگانه بنظر برسد اما واقعیت این است که شنا کردن در چنین استخرهای زیبایی حتی برای عظیمسالان نیز هیجان انگیز خواهد بود. اگر خودتان طرحی در ذهن دارید، می توانید آنها را به فراوری نماینده کاشی ها سفارش بدید تا طرح مورد نظرتان را با پرینترهای پیشرفته روی کاشی بیاندازند.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

آنالیز آموزش کفپوش سه بعدی در ایران

ویکاور نسل آینده پوشش های تزیینی سه بعدی (کف ، دیوار و سقف)

مدل کفپوش های سه بعدی در دکوراسیون منازل مسکونی

مدل استخر سرپوشیده در فضای داخل خانه

خیلی از استخرهای خانگی از یک نوع کاشی و طرح استفاده می نمایند و شاید تنها ویژگی متمایز بین آنها شکل، حالت و اندازه استخر باشد وگرنه کاشی کف و اطراف استخر عمدتا یک شکل، ساده و بدون کوچکترین طرح و نقش اضافه ای انتخاب می گردد. در حالی که استفاده از انواع کاشی استخر طرح دار مانند مدل های زیر استخر شما را کاملا متمایز و خاص نشان می دهد. در بسیاری از خانه های لوکس افراد ثروتمند، تنها جایی که توجه چندانی به دیزاین آن نمی گردد همین استخر است. استخر هم با کمی خلاقیت می تواند به یکی از مکان های ویژه و مهم منزل شما تبدیل گردد.

البته قیمت انواع کاشی استخر طرح دار نسبت به نمونه های معمولی با ابعاد ریز یا مینیاتوری و همینطور 20 در 20 گران تر است اما این هزینه اضافی کاملا ارزشش را دارد. کاشی ریز میناتوری در گران ترین حالت ممکن است از متری 30 هزار تومان آغاز و تا متری 125 هزارتومان هم برسند در حالی که کاشی های طرح دار سه بعدی بسیار گران تر هستند. طرح های سه بعدی با کیفیت بسیار بالا قیمتی حدود 990 هزارتومان برای هر متر مربع دارند. طرح این کاشی ها بسیار دقیق است و حتی درز بین کاشی ها نیز معین نیست.

انواع کاشی استخر

منبع: اتاق

به "زیباترین انواع کاشی استخر با طرح های فوق العاده جالب و جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین انواع کاشی استخر با طرح های فوق العاده جالب و جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید