خبر خوش برای معلمان ، افزایش 1، 5 تا 2 میلیون تومانی حقوق ، احکام افزایش 50 درصدی از چه تاریخی صادر می گردد؟

به گزارش مجله عینک آفتابی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: با احتساب اعمال رتبه بندی و افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری حقوق معلمان افزایش 1/5 تا 2 میلیون تومانی دارد.

خبر خوش برای معلمان ، افزایش 1، 5 تا 2 میلیون تومانی حقوق ، احکام افزایش 50 درصدی از چه تاریخی صادر می گردد؟

به گزارش مجله عینک آفتابی به نقل از مجله عینک آفتابی، علی الهیار ترکمن درباره افزایش 50 درصدی حقوق فرهنگیان اظهار کرد: براساس بخشنامه هیئت دولت بعضی از کارمندان مشمول قانون خدمات کشوری از افزایش حقوقی بهره مند نشدند باید از آن استفاده نمایند و با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش هم مشمول قانون خدمات مدیریت کشوری است و از این افزایش استفاده نکرده بود براساس بخشنامه وارد عمل شدیم.

او ادامه داد: در آیین نامه رتبه بندی سه آیتم حق شغل، شاغل و فوق العاده شغل از فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری لحاظ می شد، اما در افزایش اخیر تمام بخش های فصل دهم لحاظ شد و ما به التفاوت آیتم های قبلی هم اعمال می گردد و افزایش 50 درصدی داریم.

  • صدور احکام افزایش 50 درصدی از اول اسفند

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش توضیح داد: علاوه بر امتیازات رتبه بندی یک میلیون تومان به احکام اضافه می گردد و این موضوع تثبیت خوبی در حقوق فرهنگیان ایجاد می نماید و دریافتی ها بهتر می گردد تا بهبود معیشت فرهنگیان یاری کند.

الهیار ترکمن با احتساب رتبه بندی و افزایش 50 درصدی تاکید نمود: بین 1/5 تا 2 میلیون تومان افزایش حقوق برای معلمان خواهیم داشت که رتبه بندی فرهنگیان از اول مهر ماه و احکام افزایش 50 درصدی از اول اسفند ماه در احکام آمده است.

  • پرداخت 350 میلیارد تومان برای پرداخت حق التدریس غیرموظف

او درباره شرایط پرداخت معلمان حق التدریس گفت: 8/5 ماه از حق التدریس شاغل غیر موظف پرداخت نشده است که 2/5 ماه از ابتدای سال 98 است و اعتبار 350 میلیارد تومانی برای پرداخت آن در نظر گرفته شده است و تا خزانه برای تامین اعتبار پیش رفتیم و به محض انجام سوم نهایتا یک روز بعد به حساب معلمان واریز می گردد؛ پرداخت حق التدریس 6 ماهی هم که از سال تحصیلی جاری باقی مانده هزار و 800 میلیارد تومان بار اقتصادی برآورد می گردد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت پاداش انتها خدمت فرهنگیان بازنشسته ادامه داد: متاسفانه روالی شده است که پاداش انتها خدمت به دلیل بار اقتصادی بالا به سال بعد منتقل می گردد بر همین اساس پاداش 98 هم به بودجه 99 منتقل می گردد البته اعتبار پنج هزار میلیارد تومانی آن در بودجه دیده شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر خوش برای معلمان ، افزایش 1، 5 تا 2 میلیون تومانی حقوق ، احکام افزایش 50 درصدی از چه تاریخی صادر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای معلمان ، افزایش 1، 5 تا 2 میلیون تومانی حقوق ، احکام افزایش 50 درصدی از چه تاریخی صادر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید