استان سمنان یکی از سالم ترین نظام های اداری را در کشور دارد

به گزارش مجله عینک آفتابی، خبرنگاران/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: نظام اداری استان سمنان، یکی از سالم ترین نظام های اداری در کشور است.

استان سمنان یکی از سالم ترین نظام های اداری را در کشور دارد

حبیب الله خجسته پور، 30دی ماه در جلسه کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و کارگروه توسعه مدیریت استانداری سمنان با بیان اینکه استان سمنان در سلامت اداری از سالم ترین استان ها در کشور است، اظهار کرد: این مهم قطعا گویای این است که نیروی انسانی شاغل در استان نسبت به انجام وظایف خود به بهترین نحو ممکن اهتمام دارند .

وی با بیان اینکه بخشی از دلایل این ضریب بالای سلامت اداری به پیشینه فرهنگی غنی مردم شریف این دیار بر می شود، افزود: حفظ این موقعیت و جایگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید با تلاش مستمر این موقعیت ممتاز را حفظ کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: نیاز است تا در راستای افزایش روحیه مردم و امید آفرینی و ترویج مثبت اندیشی به عنوان یکی از الزامات امروز زندگی اجتماعی، موارد و نکات مثبت سلامت اداری در سطح استان برای مردم اطلاع رسانی شود.

خجسته پور با بیان اینکه ارزیابی ها معمولا به صورت کیفی انجام می گیرد، تاکید کرد: تبدیل این شاخص ها به شاخص های کمی، یکی از چالش ها در این حوزه است . همچنین نیاز است تا مستندسازی در تمامی حوزه های کاری، به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان همچنین در حاشیه حضور در سامانه سامد و ارتباط مستقیم تلفنی با مردم استان از سامانه سامد 111 ، به عنوان کانال ارتباطی تسهیل کننده ارتباط مردم با مسئولین استان نام برد و گفت: سامانه سامد یک فضای روحی و روانی مطلوب در بین مردم ایجاد کرده است و عموم مردم می توانند بسیار راحت مسائل، مطالب، مسائل، نقدها و حتی پیشنهادات خود را بدون واسطه با مدیران استان در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه در سامانه سامد نیازها، مسائل، کمبودها و درخواست های آحاد مختلف مردم بیان می شود، حل مسائل مردم را کاری ضروری دانست و افزود: حتی اگر بتوانیم یک مشکل از امورات مردم عزیز را از این طریق مرتفع کنیم، قطعا و یقینا دارای اجر و ثواب الهی بوده و به یادگار باقی خواهد ماند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه کارشناسان این حوزه باید با صبر و متانت به مسائل و موارد مراجعین و تماس گیرندگان، گوش داده و این موارد را تا حصول نتیجه پیگیری کنند، وعده داد: درخواست مردمی با معاونت سیاسی را پیگیری کند.

به گزارش مجله عینک آفتابی-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان امروز با حضور در سامانه سامد به طور مستقیم پاسخ گوی 20 تماس شهروندان استان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استان سمنان یکی از سالم ترین نظام های اداری را در کشور دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان سمنان یکی از سالم ترین نظام های اداری را در کشور دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید