اختتامیه یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار

به گزارش مجله عینک آفتابی، یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار شریف (VCCUP11) روز یکشنبه 27 بهمن ماه 98 به کار خود سرانجام داد.

اختتامیه یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار

در ابتدا مهندس دهبیدی پور مدیر پارک علم و فناوری شریف طی سخنانی به ماموریت این جشنواره اشاره نمود: فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ کسب و کار در فضای دانشگاه و آموزش و توانمندسازی و برطرف چالش ها و موانع از جمله مهم ترین ماموریت های این جشنواره است.

وی اضافه نمود: تعداد زیادی از شرکت نمایندگان دوره های قبل امروز صاحبان شرکت های چند ده میلیاردی شده اند.

ایشان خطاب به برگزارنمایندگان جشنواره گفت: همه از VCCUP انتظار شکار فرصت داریم و باید جشنواره را به سمتی سوق دهیم که به شکار طرح و ایده از سوی سرمایه گذاران منجر گردد.

در ادامه خانم مهندس جنتی دبیر این دوره از جشنواره طی سخنانی گفت: در طول مدت فراخوان تعداد 120 طرح را دریافت کردیم که از این میان 60 طرح طی غربالگری اولیه پذیرش شدند و بعد از دو مرحله داوری مجموعا 8 طرح کسب وکار و استارتاپ در مسابقه فینال اختتامیه به رقابت می پردازند.

ایشان اضافه نمود: در این دوره از جشنواره سازمان حفاظت محیط زیست به ایده های زیست محیطی و دیجی کالانکست به ایده های هوش مصنوعی جوایز جداگانه ای اهدا می نمایند.

لازم به ذکر است؛ در خاتمه مراسم تیم هایفروگانیک، امیدآفرینان و چارچرخ در بخش استارتاپ، و تیم های جینکو، الیاف نورتاب و هوش پرداز در بخش طرح کسب وکار به مقام اول تا سوم دست یافتند .

همچنین تیم های نماکاو، روبراه، پیک پیک سه منتخب جشنواره در حوزه هوش مصنوعی بودند و تیم های فیدیکس و آلاطیس پلیمر در حوزه محیط زیست مقام های برتر را از آن خود کردند.

منبع: مجله شنبه

به "اختتامیه یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید