شروع توزیع فرم های ضد کرونا به مسافران ورودی در مرزهای هوایی

به گزارش مجله عینک آفتابی، خبرنگاران: فرم های ضد کرونا در بدو ورود مسافران در مرزهای هوایی کشور توزیع می گردد و مسافران ورودی ملزم به پر کردن تعهدنامه های ضد کرونا هستند.

شروع توزیع فرم های ضد کرونا به مسافران ورودی در مرزهای هوایی

مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از توزیع فرم های پایش مسافران ورودی به کشور در مرزهای هوایی اطلاع داد و گفت: تمام مسافران ورودی از خارج از کشور ملزم به پر کردن فرم تعهد از پیش مشخص شده هستند.

محمد سعید شرفی به مهر گفته است: همه مسافران ورودی از خارج از کشور که به وسیله مرزهای هوایی وارد قلمرو جمهوری اسلامی می شوند، مورد آنالیز نمایندگان وزارت بهداشت مستقر در فرودگاه ها قرار می گیرند.

به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، ممکن است تست های کرونا بر اساس علائم مسافران یا کشوری که از آن وارد شده اند لازم باشد. همچنین بر مبنای خروجی احتیاج به تست باشد که بنا به تشخیص وزارت بهداشت مسافران در هتل های مشخص شده، مراکز درمانی و بیمارستان ها و یا در منزل قرنطینه شوند. بنابراین مسافران ورودی با تکمیل یک فرم متعهد خواهند بود که به تصمیمات وزارت بهداشت تمکین نمایند.

شرفی تاکید نمود: این فرم باید توسط تمام مسافران ورودی از مبادی خارجی قبل از دریافت کارت پرواز تکمیل و تحویل کانترهای پذیرش مسافر گردد.

منبع: صدای میراث

به "شروع توزیع فرم های ضد کرونا به مسافران ورودی در مرزهای هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توزیع فرم های ضد کرونا به مسافران ورودی در مرزهای هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید