نتیجه های مساوی ما را از انتهای جدول جدا نکرده است

به گزارش مجله عینک آفتابی، سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: متاسفانه نتیجه های مساوی ما را از انتهای جدول جدا نکرده، اما با تیم بزرگ بازی کردیم و این نتیجه هم برای ما خوب است.

نتیجه های مساوی ما را از انتهای جدول جدا نکرده است

به گزارش از ، میشو کریستوویچ سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر پس تساوی خانگی تیمش برابر شاهین شهرداری اعلام کرد:متاسفانه ما در شرایط بسیار سختی هستیم هر 4 الی 5 روز بازی های مهمی با تیم های مهمی را انجام می دهیم و زمان لازم را برای تمرین کردن نداریم.

او اضافه نمود:وقتی وارد رختکن شدم بازیکنان واقعا ناراحت بودند که نتوانستیم بازی را ببریم، اما تیم صنعت نفت آبادان تیم خوبی است و ما خوشحالیم که یک امتیاز کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر توضیح داد:متاسفانه بارندگی زمین را لیز کرد و نیمه اول بازیکنان در دوئل ها بسیار زمین خوردند، اما خداروشکر ما بازی را نباختیم ,بازیکنان خیلی کوشش کردند.

میشو کریستوویچ یادآور شد:در هر بازی داوران بر علیه ما کار می نمایند یک پنالتی برای حریف گرفته شد و دو پنالتی برای ما گرفته نشد و این می تواند در آینده برای ما مشکل ساز گردد.

او تاکید نمود: نتیجه های مساوی ما را از ته جدول جدا ننموده، اما ما با تیم های بزرگی بازی نموده ایم و مساوی با این تیم ها هم برای ما خوب است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: فقط این را بگویم صنعت نفت یک گل ناسالم زدند. گل ما سالم بود و خوشحالم که بازیکنانم برای برد کوشش کردند. الان در حال حاضر در فشار زیادی هستیم و به این سادگی نمی توانیم در خصوص کل بازی صحبت کنیم.

کریستوویچ تاکید نمود: در بازی های قبل با داور مشکل داشتیم، ولی متاسفانه بعد از 10 روز دیگر هیچ کس از داور سوال نمی کند و فقط نتایج را می بینند.

او در خصوص نتایج ضعیف تیمش اعلام کرد: بیشتر بازی ها را من انجام ندادم. از زمانی که آمدم با بهترین تیم های لیگ بازی نموده ام. الان زمان صحبت در خصوص کیفیت بازیکنان نیست. ان شاالله در نیم فصل در خصوص کار هایی که در نیم فصل اول انجام دادیم صحبت می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در خصوص جذب بازیکنان جدید در نیم فصل گفت: نمی خواهیم بازیکنی را جذب کنیم که خوب نباشد. بازیکنان خوب در اختیار تیم های شان هستند. اگر ما همه بازی ها را تا الان را مساوی نموده بودیم الان با 14 امتیاز در جدول بودیم.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نتیجه های مساوی ما را از انتهای جدول جدا نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه های مساوی ما را از انتهای جدول جدا نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید