درخواست امام آدینه اهل سنت زاهدان برای عدم تجمع در مقابل صداوسیما ، دلیل رنجش مردم زاهدان چیست؟

به گزارش مجله عینک آفتابی، امام آدینه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با صدور اطلاعیه ای از مردم خواست تا از هرگونه تجمع در مقابل صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان در پی قطع سخنان خود در شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان خودداری نمایند.

درخواست امام آدینه اهل سنت زاهدان برای عدم تجمع در مقابل صداوسیما ، دلیل رنجش مردم زاهدان چیست؟

به گزارش مجله عینک آفتابی به نقل از جماران، در پی انتشار فراخوانی در فضای مجازی مبنی بر تجمع مقابل صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان در اعتراض به قطع سخنان مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی از برنامه زنده شبکه هامون در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران که با حضور رییس جمهوری در چابهار برگزار گردید، دفتر امام آدینه اهل سنت زاهدان با صدور اطلاعیه ای از مردم خواست احساسات خود را کنترل و از هرگونه تجمع خودداری نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: اخیرا بعضی افراد ناشناس در فضای مجازی از مردم خواسته اند در اعتراض به قطع سخنان مولوی عبدالحمید در برنامه زنده شبکه هامون، در مقابل صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان تجمع نمایند.

این اطلاعیه می افزاید: از مردم عزیز درخواست می گردد احساسات خود را کنترل نموده و از هرگونه تجمع خودداری نمایند تا بهانه ای به دست دشمنان نیفتد و موضوع را به وسیله مراجع ذیصلاح پیگیری نمایند.

شورای هماهنگی مدیریت بحران سیستان و بلوچستان روز شنبه 28 دی با حضور رییس جمهوری و شماری از وزرا در پایگاه دهم شکاری کنارک برگزار گردید که در موقع سخنرانی مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام آدینه مسجد مکی اهل سنت زاهدان صحبت وی به دلیل نقص فنی بر اساس گفته مدیران شبکه هامون قطع شد که این امر سبب رنجش بعضی از مردم این استان شد.

قابل ذکر است که ارتباط زنده شبکه هامون در چندین نوبت در هنگام صحبت های وزیر نیرو و وزیر بهداشت قطع اما پس از دقایقی دوباره این ارتباط برقرار شد.

بعضی از افراد در شبکه های فضای مجازی خواهان تجمع در مقابل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان شده بودند که مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی با صدور اطلاعیه ای مانع از سوء استفاده بعضی از این افراد از این موضوع شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "درخواست امام آدینه اهل سنت زاهدان برای عدم تجمع در مقابل صداوسیما ، دلیل رنجش مردم زاهدان چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست امام آدینه اهل سنت زاهدان برای عدم تجمع در مقابل صداوسیما ، دلیل رنجش مردم زاهدان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید