خبرنگاران معاون وزیر: جهاد جامعه فرهنگیان در توسعه آموزش های مجازی قابل تقدیر است

به گزارش مجله عینک آفتابی، ایلام- خبرنگاران- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: جهاد وسیع جامعه فرهنگیان در توسعه آموزش های مجازی به دانش آموزان در شرایط حساس کنونی، قابل تحسین و تقدیر است.

خبرنگاران معاون وزیر: جهاد جامعه فرهنگیان در توسعه آموزش های مجازی قابل تقدیر است

علیرضا کاظمی روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان ایلام گفت: آموزش و پرورش در این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا روزهای سختی را پشت سر گذاشته است که با تلاش مجموعه فرهنگیان و همراهی دانش آموزان با سرافرازی از این برهه عبور خواهد کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش منشا توسعه پایدار و تحولات بسیاری است، به همین منظور باید از فرهنگیان که جهادگران عرصه تعلیم و تربیت هستند پشتیبانی و حمایت بیشتری شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به راه اندازی شبکه آموزش دانش آموزان یادآور شد: امروز آموزش و پرورش با راه اندازی یک ابر پروژه در حوزه فناوری اطلاعات در کشور به توفیق بزرگی دست یافته است.

کاظمی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز گفت: این سازمان در کنار عبور از بحران های پیچیده کرونا، سند تحول را از فرا روی خود دور نکرده و برنامه های آن تدوین و ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: مهمتر از این مساله، بسته های تحولی سند تحول بنیادین آموزش و پرروش است که با جامعیت تمام و برنامه های نوآورانه در آینده ای نزدیک رونمایی خواهد شد.

در این آیین با تقدیر از اسفندیار رستم زاد مدیرکل سابق، رضا زینی وند مقدم به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان ایلام معرفی گشت.

مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان از جمله سوابق زینی وند مقدم محسوب می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معاون وزیر: جهاد جامعه فرهنگیان در توسعه آموزش های مجازی قابل تقدیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون وزیر: جهاد جامعه فرهنگیان در توسعه آموزش های مجازی قابل تقدیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید