تعرفه خدمات مهندسی مازندران در سال 92 افزایش می یابد

به گزارش مجله عینک آفتابی، خبرنگاران: رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از تصویب افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال 92 خبر داد.

تعرفه خدمات مهندسی مازندران در سال 92 افزایش می یابد

هومن موتمنی در گفت و گو با خبرنگار مجله عینک آفتابی در ساری اظهار کرد: صورتجلسه هیئت چهار نفره استان، پس از برگزاری مناسبات اداری و تائید دفتر سازمان های مهندسی و تشکل های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی جهت اجرا به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و سایر مراجع ذیربط ابلاغ شد.

وی افزود: یکی از مفاد صورتجلسه مذکور دستورالعمل کنترل رعایت اصول فنی ساختمان برای پروژه های بدون پروانه ساختمانی بوده که پس از بررسی و با انجام اصلاحات مختصر مورد تائید قرار گرفت.

موتمنی در باره افزایش تعرفه خدمات مهندسیدر امسال در این صورتجلسه گفت: حق الزحمه خدمات مهندسی در سال 92 پس از بررسی های به عمل آمده و در نظر دریافت مقتضیات، شرایط و ملاحظات استان و با توجه به روال مشخص شده در مبحث دوم مقررات ملی ساختمان (نظامات اداری) مشخص و تصویب شد.

وی افزود : علیرغم اعمال 25 درصد کاهش هزینه ساخت ساز در استان نسبت به هزینه های ابلاغی از شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان، حق الزحمه مهندسی نسبت به سال 91 افزایش مناسبی دارد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی مازندران گفت: این افزایش علاوه بر رشته های چهارگانه شامل رشته های شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک و سایر خدمات مهندسی است.

ق

منبع: تسنیم

به "تعرفه خدمات مهندسی مازندران در سال 92 افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه خدمات مهندسی مازندران در سال 92 افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید